پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: کمتر از دوهفته دیگر به برگزاری بزرگترین فستیوال در صنعت بازی‌سازی مانده و نگاه همگان بر این است که امسال چه اقداماتی از سوی توسعه دهنگان بازی‌های ویدیویی در این نمایشگاه به اجراء در می‌آید.

داستان‌های زیادی قرارد است در دوهفته دیگر در فستیوال اي تري 2016 گفته شود تا آدرنالین گیمرها را بالا ببرد. در ادامه این مطلب؛ ما به اقدامات سه کمپانی‌ مشهور بازی‌سازی می‌پردازیم :

Nintendo

بازی ویدیویی The Legend of Zelda احتمالا تنها نماینده کمپانی Nintend در فستیوال ای تری است که همگان توجه خاصی برای انتشار این بازی دارند. در فستیوال  E3 نیتندندو قول نمایش ویدیویی از گیم‌پلی این بازی را به کاربران داده است.

همچنین احتمال می‌رود که این کمپانی بخواهد تغییر و تحولی در آخرین کنسول ساخته شده خود ایجاد کند و آن را در E3 نمایش دهد.

Sony

از آن جایی که سونی از هدست واقعیت گرا مجازی خود رونمایی کرده انتظار می‌رود که بخواهد در این فستیوال سونی چیزی به اين طراحی خود بی‌افزاید.

 قد علم کردن هدست سونی زیاد دام نداشت وقتی که کمپانی htc از هدست خود رونمایی کرد. به همین دلیل انتظار می‌رود که سونی چیزی در آستین خود داشته باشد و در این فستیوال نمایش دهد.

نکته دیگری که وجود دارد این است که تا دوهفته دیگر آیا ما شاهد ps4 با قابلیت 4k خواهیم بود؟ البته این قضیه خیلی روشن نیست چون خود کمپانی سونی درباره این طراحی تا به الان حرف دندان‌گیری نزده است.

بسیاری از بازی‌هایی که در سال 2017 منتشر می‌شوند احتمال دارد که در این فستیوال ویدیویی از نحوه بازی به نمایش گذاشته شود.

Microsoft

اما، نوبت مایکروسافت رسید و به نظر می‌رسد که این بار از همه سرش شلوغ‌تر است. بازی‌هایی که مایکروسافت در سال‌های 2016 و 17 می‌خواهد منتشر کند صد در صد یکی از مهمترین و هیجان انگیزترین بخش‌های این فستیوال است.

بازی‌های نظیر؛ Gears of War 4, Crackdown 3, Halo Wars 2, مهمترین بازی‌های مایکروسافت برای ارائه دراین فستیوال است.

فستیوال ای تری

کد خبر 336480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha