همشهری آنلاین: کتاب مدیریت بازاریابی، اصول و مبانی تالیف دکتر محمدمهدی ابریشم‌کار، جواد خزائی‌پول و دکتر سیدمحسن علامه از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

مدیریت بازاریابی

در عرصه‌ی رقابتی امروز، تنها شرکتهایی قادر به حفظ موقعیت و بهبود فضای کسب‌و‌کار خود هستند که بتوانند به خوبی اصول و مبانی مدیریت بازاریابی را به کار گیرند. مدیریت بازاریابی در ایران در حال تبدیل شدن به مفهومی جذاب و قابل‌پذیرش برای شرکت‌ها می‌باشد. شرکتهایی که تا دیروز بر فلسفه‌ی تولید، محصول و فروش تکیه داشتند، با از بین رفتن فضای انحصاری موجود، گرایش بیشتری به سمت بازاریابی دارند. از این رو، توجه به اصول و مبانی مدیریت بازاریابی می‌تواند راهگشای شرکتها باشد، و در محیط رقابتی و پویای هزاره‌ی سوم به عنوان یک مزیت استراتژیک مطرح شود. توفیق در این زمینه، مستلزم آگاهی و تخصص‌های منحصر به فردی است که کتاب حاضر با هدف تجهیز دانش‌پژوهان و مدیران اجرایی برای رویایی با شرایط رقابت آزاد تهیه و تدوین شده است.

کتاب حاضر با نگرش علمی-کاربردی درباره‌ی مباحث مدیریت بازاریابی، با استفاده از منابع به‌روز و متنوع از سوی مولفان تدوین شده است.

این کتاب می‌تواند به عنوان راهنمایی برای استادان، دانش‌پژوهان، مشاوران، مدیران حرفه‌ای، دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث مدیریت بازاریابی قابل استفاده باشد.

کتاب مدیریت بازاریابی شامل ده فصل است که به شرح زیر تدوین شده است:

فصل اول: مبانی و مفاهیم اساسی بازاریابی
فصل دوم: نگرش بازاریابی در هزاره‌ی سوم
فصل سوم: استراتژی‌های بازاریابی
فصل چهارم: تحقیقات بازاریابی
فصل پنجم: عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده و فرایند خرید
فصل ششم: طبقه‌بندی و تقسیم‌بندی بازار
فصل هفتم: توسعه‌ی محصول
فصل هشتم: قیمت‌گذاری
فصل نهم: توزیع و شبکه‌های توزیع
فصل دهم: تبلیغات بازاریابی

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 336685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha