همشهری آنلاین: سازمان اطلاعات پاکستان هشدار داد احتمال می رود طالبان افغانستان حملات انتقام جویانه ای را در مناطق مختلف ایالت پنجاب انجام دهد.

اعلام وضع فوق العاده در شهرهای ایالت پنجاب پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سازمان اطلاعات پاکستان هشدار داد احتمال می رود طالبان افغانستان حملات انتقام جویانه ای را 17 رمضان در مناطق مختلف ایالت پنجاب انجام دهد.

روزنامه اکسپرس پاکستان نوشت ، سازمان اطلاعات پاکستان در نامه ای به نهادهای قانون گذار و سازمان های امنیتی در ایالت پنجاب اطلاع داد طالبان افغانستان در نظر دارد این حملات انتقام جویانه را به تلافی کشته شدن «ملا اختر منصور» انجام دهد.

در این نامه آمده است با توجه به مصادف بودن 17 رمضان با روز جنگ بدر ، طالبان افغانستان برای انتقام از آمریکا و کشورهای ائتلاف آن به ویژه پاکستان یک گروه جهادی ویژه تشکیل داده است.

در این زمینه اطلاعاتی از تلاش طالبان افغانستان برای انجام اقدامات تروریستی در خاک پاکستان به طور مستقیم و با همکاری گروه های تروریستی دیگر در پاکستان به دست آمده است.

پس از این هشدار ، «مشتاق احمد سک هیرا» رییس پلیس ایالت پنجاب در نشستی با افسران عالی رتبه امور امنیتی شهرهای مختلف این ایالت را بررسی و 10 بخش از این ایالت را از نظر امنیتی حساس و وضع فوق العاده در شهرهای مهم این ایالت اعلام کردند.

کد خبر 337459

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha