همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اراده برخورد قاطع نیروی زمینی سپاه با گروهکهای مسلح وتروریست در مناطق مرزی کشورخبر داد وگفت: ضمن برخورد شدید با حضور و تردد تروریست های مسلح، مراکز استقرار آنها در هر نقطه ای مورد هدف قرار خواهد گرفت.

محمد پاکپور

به گزارش سپاه نیوز، سردارسرتیپ پاسدارمحمد پاکپور با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) با این تروریست ها درمناطق مرزی شمالغرب کشور اظهارکرد: همانگونه که در اطلاعیه این قرارگاه آمده است، درگیری بین رزمندگان این قرارگاه با تروریست های مسلح، منجر به کشته شدن تعدادی زیادی از عناصر تروریست از جمله چند تن از مسئولین و فرماندهان آنان که به تحریک کشورهای مرتجع اقدام به این تعرض کرده بودند، شد.

وی تاکید کرد: با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست ها در شمال عراق، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضد امنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

وی افزود: رزمندگان شجاع اسلام به فضل الهی ضمن اشراف کامل در کلیه تحرکات تروریست های متجاوز، با همکاری و همراهی هموطنان مناطق مرزی و نیروهای فداکار بومی منطقه پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

عصر روزجمعه هفتم تیرماه تعدادی از اعضای این گروهک که برای انجام اقدامات تروریستی و تبلیغاتی وارد یکی از روستاهای مهاباد شده بودند، شناسایی و با نیروهای سپاه درگیر شدند.

اعضای گروهک دمکرات دوهفته پیش نیز با نیروهای سپاه در منطقه نالوس اشنویه درگیر شده بودند.

شهرستان مهاباد با 215هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 116 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 338333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha