همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال فرانسه با نمایشی خیره کننده ایسلند را با ۵ گل درهم کوبید تا با قدرت و اعتماد به نفسی بالا به دیدار آلمان در نیمه‌ نهایی جام ملت‌های اروپای ۲۰۱۶ برود.

به گزارش همشهری‌آنلاین این دو تیم  که در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ بایکدیگر رقابت می‌کردند در ساعت ۱۱ و ۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی از سوی هر دو تیم تهاجمی آغاز شد اما از همان ابتدای بازی مشخص بود که فرانسه به مدد میزبانی و بازی‌های درخشان دور‌های مقدماتی خطرناک‌تر از ایسلند ظاهر شد و در نهایت مزد فشار بر تیم مقابل را گرفت و در دقیقه ۱۳ روی پاس زیبای ماتویدی توسط ژیرو به گل نخست دست یافت.

هنوز ایسلند از شوک گل نخست به در نیامده بود که در دقیقه ۲۰ گل دوم را نیز در درون دروازه‌اش کاشته دید.

فرانسه ایسلند

این گل روی کرنر ارسالی گریمزن و ضربه سر پرقدرت پوگبا به ثمر رسید. بعد از این گل و به رغم حملات پراکنده این فرانسه بود که اختیار بازی را در دست داشت و در نهایت در دقیقه ۴۱ روی همکاری عالی گریزمن و پایه گل سوم را برای فرانسه رقم زدند.

 سه گل تقریبا ایسلند را به تیمی از پیش باخته تبدیل کرد اما شاگردان دیدو دشان  باز هم دست از هجوم برنداشتند تا با زدن گل چهارم در دقیقه ۴۵ بازی به نخستین تیمی در یورو ۲۰۱۶ تبدیل شوند که در نیمه نخست ۴ گل به ثمر برسانند.

نیمه دوم با هجوم ایسلندی‌ها شروع شد تا شاید بتوانند بخشی از حیثیت از دست رفته در نیمه نخست را بازگردانند . دقیقه ۵۶ زمانی بود که آنها توانستند گل نخست خود را به ثمر برسانند.
این گل روی سانتر خوب سیگوردسن و ضربه سیگتورسون  زده شد. اما این شادی زودگذر بود و سه دقیقه بعد تیم فرانسه گل پنجم را هم زد تا تمامی امیدهای ایسلندی ها را بر باد دهند.

ایسلند در این دقایق بیشتر از آنکه به فکر هجوم باشد در فکر خوردن گل کمتر بود اما یک شانس به آنها روی آورد تا در دقیقه ۸۴ روی یک ضد حمله گل دوم خود را از سوی اسکولاسون به ثمر برسانند.

کد خبر 339004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha