سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ۱۲ روز بعد از آغاز طرح «تابستانه کتاب» ۱۱۹ هزار و ۲۸۰ نسخه کتاب با مشارکت ۴۶۵ کتابفروشی از سراسر کشور به فروش رفته است.

 خبرگزاری تسنیم با اشاره به گذشت نزدیک به دو هفته از ، طرح تابستانه کتاب از 16 تیرماه با ثبت نام 594 کتابفروشی در کتابفروشی های سراسر کشور آغاز شده است که تاکنون استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، قم، مازندران و یزد جزو پرفروش ترین استان ها بر اساس کتاب هستند.

همچنین «شهر کتاب مشهد» مشهد، «کتاب آبان» مشهد، «رشد» اهواز، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام» اهواز، «کتاب شهر»کرمانشاه، «دهکده کتاب» اراک، «فرازمند رشت» رشت، «شهر کتاب ساری» ساری، «نمایشگاه کتاب کودک» تهران و «شهر کتاب هفت حوض» تهران تاکنون پر فروش‌ترین کتابفروشی‌ها براساس کتاب هستند.

کتاب‌های «من پیش از تو» انتشارت آموت، «داستان خرس‌های پاندا» انتشارات شمشاد، «ارتباط بدون خشونت» اختران، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «پس از تو» انتشارات آموت، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه، «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌‌ها در طرح تابستانه کتاب هستند.

طرح تابستانه کتاب که از 16 تیرماه با ثبت‌نام و تأیید 594 کتابفروشی از 31 استان کشور آغاز شده، 119 هزار و 280نسخه کتاب از سوی 49 هزار و 826 نفر خریداری شده است.

در طرح« تابستانه کتاب» کتاب‌های عمومی از 20% تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از 25% تخفیف برخوردار می‌شوند.

به گزارش همشهری‌آنلاین پیش از این دو طرح پاییزه کتاب(هفته کتاب) و طرح بهاره یا هدیه نوروزی نیز برگزار شده بود که با اقبال مخاطبان و ناشران همراه بود و آنها از این طرح استقبال خوبی به عمل آوردند.

کد خبر 340418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha