همشهری‌آنلاین: نسیم ادبی، بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون با اشاره به این‌که خانم‌ها در تئاتر کشور جایگاه محکمی پیدا کرده‌اند؛ از نیاز به تثبیت هر چه بیشتر جایگاه بانوان هنرمند در عرصه بازیگری تئاتر سخن گفت.

، نسیم ادبی بازیگر تئاتر کشور که چندی پیش داوری و ارزیابی اجرای دانشجویان و هنرجویان شرکت کننده در پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه را بر عهده داشت با مطلوب ارزیابی کردن این جشنواره، برگزاری آن را فرصت مناسبی دانست تا شرکت‌کنندگان با نقطه نظرها و پیشنهادهاي داوران درباره کیفیت اجرای خود آگاه شوند.

ادبي همچنین یکی از نکات بارز جشنواره را حضور پررنگ و قوی بانوان دانست و گفت: تماشای یکسری کارها و مونولوگ هایی که خانم‌ها اجرا می کردند جالب و شگفت انگیز بود

او اضافه کرد: برای من که یک بازیگر زن هستم این مساله خیلی خوشحال‌کننده بود چرا که از اهمیت ویژه حضور بانوان در عرصه تئاتر و جایگاه مشخصی که پیدا کرده‌اند خبر می دهد و امیدوارم که این جایگاه محکم و مشخص تر بشود و این‌که بازیگری زن از آنچه که در تصویر میبینیم فراتر رفته و خانم ها توانسته‌اند خوب عمل کنند بسیار امیدوار کننده است.

نسيم ادبي در باره ویژگی بارز پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه گفت : مهم‌ترین ویژگی بارز این رخداد امکانی است که به راحتی فراهم ساخته و در دسترس دانشجویان و هنرجویان قرار داده تا با حضور در آن به ارزیابی استعدداهای خود بپردازند.در زمان‌های نه‌چندان دور بسیاری از دانشجویان و هنرجویان می‌بایست ساعت‌ها وقت و هزینه صرف کنند تا به یک پلاتوی تمرین دسترسی یابند تا در آنجا بتوانند دست به آزمون و خطا برای عده اندکی بزنند. اما این جشنواره فضای خوبی را برای حذف وقت و هزینه فراوان ایشان فراهم ساخته تا با شرکت در آن تکلیفشان مشخص شود که آیا در عرصه بازیگری جایگاهی دارند یا خیر ؟

او افزود : بازیگری یعنی میل به دیده شدن و بازیگران دوست دارند روی صحنه باشند تا دیده شوند و این جشنواره فرصتی است که دوستانشان کارهای آنها را تماشا و قضاوت کنند و این بزرگترین جایزه برای کسانی است که در این رقابت شرکت می کنند .

کد خبر 340862

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha