همشهری آنلاین: وکیل مدافع جمعی از کارگران درمورد پرونده سعید مرتضوی از برگزاری جلسه دادگاه مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی در روز ۱۴ شهریور امسال خبر داد.

سعید مرتضوی

مصطفی ترک همدانی درگفت وگو با یرنا با اعلام این خبر افزود: موضوع این دادگاه مربوط به تامین اجتماعی است و به همین منظور پرونده سعید مرتضوی به شعبه 1057 دادگاه کیفری ارسال شده است.

وی اظهارکرد: پرونده سعید مرتضوی روز شنبه 26 تیرماه از دادسرا به این شعبه دادگاه واصل شده است.

وی با بیان اینکه زمان تشکیل جلسه دادگاه از سوی رئیس شعبه تعیین شده است و گفت: در زمان تعیین شده دادگاه رسیدگی به این پرونده روز یکشنبه 14 شهریور برگزار می‌شود.

در مجموع سه جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته در شعبه 1057 دادگاه کیفری 2 ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت بصورت غیرعلنی برگزار شد.

در جلسه نخست که در آبان سال گذشته برگزار شد، به بخشی از پرونده یعنی شکایت عباس پالیزدار رسیدگی شد و همچنین وکیل جمعی از کارگران تامین اجتماعی در آن جلسه طرح شکایت کرد.

تفهیم اتهام متهم و دفاع متهم در برابر اتهامات مندرج در کیفرخواست به جلسه دوم یعنی آبان ماه سال گذشته موکول شده بود که قاضی حیدری اتهامات متهم را در واگذاری شرکت‌های شستا به شرکت سورینت قشم متعلق بابک زنجانی و همچنین پرداخت پول به برخی مقامات دولت دهم و نمایندگان مجلس به او تفهیم کرد.

کد خبر 340897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha