همشهری آنلاین: رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: هر ایرانی حداقل ۲ دندان کشیده، ۲ دندان پوسیده و ۲ دندان ترمیمی دارد.

دندان پوسیده و پرکرده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر باقر شهنی زاده در نشست خبری ششمین همایش ایمپلنت ایران افزود : در برخی کشورها میزان پوسیدگی دندان به صفر رسیده است اما در کشور ما هنوز با استاندارد جهانی فاصله داریم.

شهنی زاده گفت: در ایران خانواده‌های مرفه بیشتر دندان‌های پرکرده و ترمیم شده دارند و خانواده‌های ضعیف از لحاظ اقتصادی بیشتر دندان‌های پوسیده دارند.

وی با بیان اینکه ایمپلنت یک روش پیشگیری در دندانپزشکی به حساب می‌آید افزود : این روش درمانی در افراد سیگاری و افرادی که مواد دخانی استعمال می‌کنند هیچ موفقیتی به همراه ندارد.

رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، خاطرنشان کرد: تجهیزات مربوط به این روش درمانی توسط اداره کل تجهیزات پزشکی وارد می‌شود و امکان درخواست‌های غیرضروری در این روش پایین است.

همایش ایمپلنت ایران، به مدت 3 روز از 13 تا 15 مرداد در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و با هدف افزایش متخصصان برای ارایه خدمت بهتر دندانپزشکی و افزایش موفقیت در ایمپلنت برگزار می‌شود.

کد خبر 341454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha