سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: فردین خلعتبری که در چند سال گذشته آثار ارکسترال جذاب و شنیدنی‌ای را با برخی خوانندگان موسیقی سنتی روانه بازار موسیقی کرد، حاصل همکاری خود با همایون شجریان را به زودی از سوی نشر موسیقی آوای باربد منتشر می‌سازد.

کاوه کاتب مدیر اجرایی این آلبوم ضمن اعلام این خبر به مهر گفت:آلبوم جدید همایون شجریان که هنوز نام نهایی آن مشخص نشده است این روزها برای دریافت مجوز انتشار در وزارت ارشاد به سر می‌برد.

وی افزود: تمامی کارهای فنی مربوط به آلبوم انجام گرفته و کار هم اکنون در مرحله صدور مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بعد از دریافت مجوز از سوی انتشارات «آوای باربد» در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار خواهد گرفت.

وی این آلبوم را در مجموعه کاری همایون شجریان اثری متفاوت خواند  و گفت: این اثر در فضایی مینی مال تولید شده و با توجه به اینکه ارکستر در نظر گرفته شده یک کوارتت زهی است تصور می‌کنم می‌تواند به عنوان اثری متفاوت از این دو تن به حساب آید.

 اشعار این آلبوم را افشین یداللهی سروده و نوازندگانی چون بهنام ابوالقاسم به عنوان ایده پرداز، پدرام فریوسفی ویولن اول، پانیذ فریوسفی ویولن دوم، پریسا پیرزاده آلتو، آتنا اشتیاقی ویولن سل، مهیار طریحی سنتور، کاوه صالحی ساز جدید «لوتار»، آیین مشکاتیان پرکاشن در این‌ آلبوم نواخته‌اند.

کد خبر 342710

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha