همشهری آنلاین: نایب رئیس جبهه پیروان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.

بادامچیان

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با مهر در پاسخ به سوالی درخصوص رویکردهای اصولگرایان برای انتخابات شوراها، اظهار کرد: موضوع انتخابات شوراها در جریان اصولگرایی مورد بحث و بررسی قرار دارد و نظر همه اصولگرایان نیز این است که با تفاهم کار کنیم تا یک شورای شهر قوی و بدوم جنجال و حاشیه داشته باشیم.

وی افزود: اداره شهر هم مانند اداره یک جامعه است و باید سیاست در آن دخیل باشد ولی نباید سیاست بازی های مرسوم در این موضوع نقش داشته باشد.

بادامچیان گفت: امروز فضای حاکم بر جبهه پیروان و اصولگرایان این است که در موضوع انتخابات شوراها ائتلاف کنیم و اتحاد داشته باشیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز تاکید کرد: اصولگرایان هنوز به نقطه نهایی برای تصمیم گیری درخصوص انتخابات ۹۶ نرسیده اند اما حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری یک نامزد موتلفه‌ای معرفی می‌کند و سپس در مرحله نهایی تصمیم لازم را در چارچوب مصالح جریان اصولگرایی خواهیم گرفت.

کد خبر 344410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha