همشهری آنلاین: ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان با ارائه یک نمایش جذاب و با پیروزی ۶ بر ۳ برابر عمان قهرمان جام قاره آسیا ۲۰۱۶ شدند. در پایان حسینی بهترین گلر و اکبری بهترین گلزن مسابقات معرفی شدند.

Iran Beachsoccer Team

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار پایانی خود از سری رقابت‌های جام قاره آسیا در کشور چين، روز پنجشنبه (4 شهریور) به مصاف تیم ملی عمان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر 3 به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی ايران امیرحسین اکبری (4) سیدعلی ناظم (1) و پیمان حسینی (1) گلزنی کردند.

شاگردان محمدحسین میرشمسی در این مسابقات که با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار شد، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی بحرین رفتند و با ارائه یک بازی یک‌طرفه با نتیجه 10 بر 1 پیروز شدند و در دومین بازی مقابل تیم ملی ژاپن، حریف سنتی خود در قاره آسیا قرار گرفتند و موفق شدند با ارائه یک بازی نمایشی و پر موقعیت 5 بر 1 حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

تیم ملی ايران در بازی فینال با پيروزي مقابل تیم ملی عمان که عنوان قهرمانی آسیا در سال 2015 را داشت، قهرمانی دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد.

همچنين براساس اعلام مسئولین برگزاری مسابقات، پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها و اميرحسین اکبری به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شدند.

کد خبر 344473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha