همشهری آنلاین: محمود بصیری گفت: داود رشیدی اگر جوانی را می‌دید که استعدادی دارد،هرگز او را رها نمی‌کرد.

سینما

به گزارش ايسنا؛ این بازیگر سینما و تلویزیون که از دوستان خانواده رشیدی است با ابراز تأسف از درگذشت این هنرمند گفت:‌ آقای رشیدی رئیس واحد نمایش تلویزیون بود و دید بسیار گسترده و مثبتی داشت. اگر جوانی را می‌دید که استعدادی دارد هرگز او را رها نمی‌کرد و پیگیر کارش می‌شد، او از آن مدیرانی نبود که منتظر باشد هنرمندان سراغش بروند و پیشنهادی بدهند بلکه خودش پیگیر کارها می‌شد.

این بازیگر مهمترین ویژگی رشیدی را انسان بودن او دانست و یادآور شد: سال 49 برای اولین بار یکدیگر را دیدیم و او به من اجازه داد، به مدت چهار سال در کلاس درسش در دانشگاه به صورت آزاد بنشینم، در حالی که من حتی دیپلم هم نداشتم.

بصیری اضافه کرد: آقای رشیدی مرا به هنرمندانی مانند محمود استادمحمد، علی حاتمی، امیرنادری و... معرفی کرد تا با من کار کند. سرکارهای او حاضر بودم تا یک نیزه بگیرم و فقط بایستم چون می‌دانستم با همین حضور هم مطالب بسیاری از او یاد می‌گیرم.

او در پایان صحبتش بار دیگر تأکید کرد: آقای رشیدی با دقت همه چیز را زیر نظر داشت و اگر احساس می‌کرد جوانی استعداد دارد خودش شرایط را برای فعالیت او ایجاد می‌کرد. هنرمند و انسانی بسیار بزرگ بود که رفتنش باعث تأسف همه ماست.

 

کد خبر 344524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha