همشهری آنلاین: نماینده مردم ارومیه در رابطه با درگیری فیزیکش با یک خبرنگار گفت: پرسش خبرنگاری که با سماجت سوال بدی کرد باعث شد که بنده باشوخی عکس العمل به وی نشان دهم.

نادر قاضی‌پور

به گزارش ایرنا، نادر قاضی پور در جلسه علنی سه شنبه-9 شهريور-مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه ای گفت: در مورد اتفاق ناخوشایند بنده و اصحاب رسانه که روز یکشنبه پیش آمد، من به واسطه پیگیری مستمر مشکلات مردم از صحن مجلس با سرعت به دیدار مردمی و دفترم عازم بودم که چند خبرنگار محترم در بین راه سوال پرسیدند و بنده جواب دادم.

وی ادامه داد: ولی پرسش خبرنگاری که با سماجت سوال بدی کرد باعث شد که بنده باشوخی عکس العمل به وی نشان دهم که با سرعت به ملاقات برسم و همین موضوع ناخوشایند بود و من مثل تراکتور هرچه سر راهم بود را رد می کردم و می رفتم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: من همواره برای اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم و مواردی مثل بیمه خبرنگاران، مسکن و وام آنها را پیگیری می کنم و مدافع گردش آزاد اطلاعات هستم.

قاضی پور اظهار داشت: تلاش خبرنگاران در این عرصه را ارج می نهم و از همه دوستانی که در مجلس درباره این اتفاق به من لطف داشتند، تشکر می کنم.

مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست صحن را در غیاب لاریجانی برعهده داشت،در پاسخ به قاضی پور اظهار داشت: این اتفاق ناخوشایندی بود و نمایندگان باید حق و حقوق خبرنگاران را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، نادر قاضی پور نماینده ارومیه  هفتم شهريور ماه با خبرنگار روزنامه ایران در هنگام مصاحبه در راهروی مجلس درگیری فیزیکی پیدا کرد و چند ضربه به وی وارد کرد، فایل صوتی صحبت های این دو نفر پس از ساعتی منتشر شد.

 

 

کد خبر 344859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha