همشهری آنلاین: سخنگوی نیروی انتظامی از شناسایی و تذکر به ۳۶۲۷ واحد صنفی فروشنده مانتوها و پوشاک غیرمتعارف خبر داد و گفت: ۸۲۵ واحد پلمب شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در مورد اقدامات ناجا در برخورد با مانتوها و تی‌شرت‌های نامتعارف و مغایر با فرهنگ ایرانی، اظهار کرد: در تاریخ 22 تیر ماه سال جاری موضوع ممنوعیت تولید مانتوهای نامتعارف توسط رییس اتحادیه پوشاک شهر تهران، اعضای هییت مدیره و اماکن تهران بزرگ، مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفته و ممنوعیت تولید، فروش ونمایش اینگونه البسه و به ویژه مانتو به کلیه واحد های صنفی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه مقرر شد یک هفته پس از ابلاغ مصوبه به اتحادیه پوشاک شهر تهران مبنی برجمع آوری البسه نامناسب از جمله مانتو های نامتعارف طی10 روز با کمک بازرسین اتحادیه ها، طرح اجراشده و در نهایت مغازه و تولیدی متخلفین پلمب شوند، ادامه داد: در همین راستا نیز معاونت نظارت بر اماکن ناجا پیگیر حکم قضایی برای برخورد با تولیدکنندگان وفروشندگان بوده و هست.

به گفته سخنگوی ناجا، تهیه پیش‌نویس لایحه کشوری بین اماکن ناجا با همکاری اماکن تهران بزرگ از دیگر اقدامات ناجا بود که پس از امضا و توافق در شهر تهران قابل اجرا شده و به کلیه استانها نیز اطلاع رسانی شد. این طرح در سراسر استان‌ها اجرا شد و 3627 واحد صنفی متخلف شناسایی ، مورد تذکر قرار گرفته و برای آن ها اخطاریه صادر شد که از بین واحدهای مذکور 825 واحد به تذکرات توجهی نکرده و پلمب شدند.

سخنگوی ناجا اضافه کرد: قبل از این اقدام نیز پلیس اماکن تهران بزرگ در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به بازدید اماکن کرده و از 1498 مورد بازدید 406 فقره دارای اشکالاتی بودند که صورتجلسه و 206 اخطاریه برای پلمب صادر شده بود.

کد خبر 345492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha