همشهری آنلاین: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فاجعه تلخ و غم انگیز منا که شهادت انسان‌های مومن و معتقدی که به دیدار خانه دوست رفته بودند را رقم زد چهره پلید و شیطان صفت آل سعود و دشمنی آنان با ملت شریف ایران را در این عمل جنایتکارانه به نمایش گذارد.

فاجعه منا

به گزارش بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت شهدای مظلوم فاجعه منا، ضمن همدردی با بازماندگان شهیدان معظم فاجعه منا و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

در پیام معاون رئیس جمهوری آمده است: آنان که مظلومانه قربانی شدند و اگر چه رستگار و «عند ربهم یرزقون» اند اما ننگ آلودن دست به خون پاکشان بر دامان آل سعود نشست و نقاب از چهره خادمان ظاهری حرم برداشت.

شهیدی در این پیام می افزاید: چنانکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در پیام اخیر خود به خوبی به این موضوع اشاره داشته و فرموده اند:« آنان که حج را به یک سفر زیارتی سیاحتی فروکاسته و دشمنی و کینه ی خود با ملت مومن و انقلابی ایران را در زیر عنوان «سیاسی کردن حج» پنهان ساخته اند، شیطان هایی خرد و حقیرند که از به خطر افتادن مطامع شیطان بزرگ، آمریکا، به خود میلرزند.»

وی ادامه می دهد: امروز رسوایی این جنایتکاران که از کودک کشی در یمن تا حمایت از تروریست های ددمنش در سوریه و عراق پروایی ندارند بر جهانیان آشکار شده است.

در این پیام نوشته شده است، در آستانه سالروز شهادت مظلومانه آن شهدای معزز، ضمن همدردی با بازماندگان محترم این شهیدان معظم و عرض تسلیت به آنان و همه ملت شریف ایران، یاد و خاطره مظلومیتشان را ارج می ‎نهیم.

شهیدی آورده است، از خداوند منان علو درجات آنان و تمامی شهیدان این مرز و بوم را مسالت نموده، سرافرازی ملت شریف ایران بویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شریف را از حضرت حق خواستارم.

در جریان حج تمتع سال گذشته و در روز عید سعید قربان فاجعه منا رخ داد که به دلیل این فاجعه 461 نفر از حجاج ایرانی به شهادت رسیدند.

کد خبر 345765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha