همشهری آنلاین: مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام ۱۵ کاروان جامعه ایثارگران به مناطق عملیاتی و جنگی غرب کشور خبر داد.

ایثارگران

به گزارش بنیاد شهید، اسلام کریمی در حاشیه نشست هم اندیشی اردوهای غرب کشور افزود: هرساله به مناسبت های مختلف موضوع اعزام جامعه ایثارگری به ویژه خانواده های شهدا و جانبازان به مناطق جنگی و عملیاتی کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس اردوهای بازدید از مناطق جنگی غرب کشور ویژه ایثارگران برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی استان کرمانشاه، ستاد راهیان نور، سازمان بسیج و نیروی انتظامی از مهرماه سال جاری خانواده های شاهد و ایثارگر را در قالب کاروان های ویژه به مناطق جنگی استان کرمانشاه اعزام می کند.

کریمی خاطرنشان کرد: امسال با جذب همکاری سایر دستگاه ها اعزام حداقل یک هزار و 500 نفر از جامعه شاهد و ایثارگر در قالب 15 کاروان و با کیفیت بسیار مناسب و در خور شان این افراد به مناطق جنگی استان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.

براساس آمار بنیاد شهید، شمار جانبازان کشور 546 هزار و 108 تن است که از این تعداد 320 هزار و 528 تن، جانباز زیر 25 درصد(59 درصد از جانبازان) به شمار می آیند و 225 هزار و 580 تن (41 درصد جانبازان) بیش از 25 درصد جانبازی دارند. همچنین 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

کد خبر 346124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha