دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حاشیه رونمایی از آیفون ۷، اپل از سری جدید ساعت‌های خود هم رونمایی کرد.

اپلیکیشن

این ساعت‌ها دارای قابلیت ضد آب هستند که به شما اجازه می دهد تا با آن شنا هم کنید. سری دوم این ساعت‌ها دارای پردازشگر دوهسته‌ای هستند که باعث افزایش سرعت و دقت این ساعت اپل می‌شود. همچنین چیپ گرافیکی قوی تر و اضافه شدن GPS از ویژگی‌های چدید Apple Watch هستند.

جنس بدنه این ساعت‌ها از آلمینیوم ضد رنگ هست که چهار برابر مقام تر از نسل گذشته خود می‌باشد. از دیگر اقدامات اپل برای این ساعت، همکاری با نایک است که مدلی از ساعت‌ها با تم ورزشی طراحی شده است.

قیمت پایه‌ای که برای این طراحی در نظر گرفته شده است 349 دلار می باشد. اپل بخش نرم افزاری ساعت‌های خود را هم بروز رسانی کرده که به این بروز رسانی سیستم WatchOSگفته می‌شود.

لگوریتم‌های جدید اپل واچ میزان مصرف کالری را با دقت بیشتری محاسبه می‌کنند و تمرینات شنا و غواصی هم به فعالیت‌های ورزشی آن اضافه شده است.

بدین ترتیب می‌توانید شنا کردن اپل واچ را هم به لیست فعالیت‌های ورزشی خود بیفزایید. صفحه‌نمایش اپل واچ جدید با بیش از ۱۰۰۰ نیتس روشنایی بسیار بهتری دارد. 

یکی از شایعاتی که پیرامون اپل واچ ۲ شنیده می‌شد مربوط به امکان اتصال آن به اینترنت از طریق دیتای موبایل بود، ولی این قابلیت هم به محصول نهایی راه پیدا نکرده است.

اپل

منبع: CNET

کد خبر 346144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha