همشهری آنلاین: وسترن هفت دلاور (The Magnificent Seven) ساخته آنتونی فوکوآ بزودی به اکران جهانی می‌رسد. این فیلم بازسازی فیلم کلاسیک معروف سال ۱۹۶۰ به شمار می‌رود که آن نسخه نیز از اثر ماندگار فیلم ژاپنی «هفت سامورایی» محصول ۱۹۵۴ است.

وسترن هفت دلاور محصول كمپاني مترو گلدوين‌ماير هفته اول سپتامبر 2016 در جشنواره فيلم تورنتو براي اولين بار به نمايش درآمد. پيش از اين دنزل واشنگتن و کریس پات در اولین تصاویر منتشر شده از «هفت دلاور» دیده شدند.

این فیلم که به کارگردانی آنتون فوکودا سازنده فیلم «روز تمرين» محصول 2001 ساخته شده و هفته سوم سپتامبر 2016 به اكران سراسري مي‌رسد.

هفت دلاور در واقع بازسازی فیلم کلاسیک سال  ۱۹۶۰  با بازی اسیتو مک کویین ؛ يول براينر و ايلاي والاك  است که خودش بازسازی و نگاه مجددی بر فیلم ژاپنی «هفت سامورایی» ساخته اكيرا كوروساوا بود.

این فیلم نیز همان داستان را روایت می‌کند، اما گروهی افراد مسلح را تصویر می‌کند که در غرب وحشی قدیمی از یک روستا در برابر گروهی از گانگسترهای راهزن دفاع می‌کنند. با این حال این فیلم چند کاراکتر جدید نیز به مجموع شخصیت‌هایش افزوده است.

واشنگن بازیگر برنده اسکار در این فیلم در نقش سم چیسولم بازی کرده و کریس پات بازیگر «دنیای ژوراسیک» نیز در نقش جاش فارادی ظاهر شده است. «پنج دلاور» باقی‌مانده نیز با حضور ونسان دونوفری، ایتن هاوک، مارتین سنسمایر، مانوئل گارسیا-رولفو و بیونگ-هون لی تصویر شده‌اند.

هالی بنت، مت بومر و وینی جونز دیگر شخصیت‌های اضافه شده به فیلم هستند.

سینما

سینما

سینما

کد خبر 346521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha