مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون پرستاری وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: حداقل حقوق دریافتی پرستاران براساس بخشنامه های ابلاغی، ۲ میلیون تومان تعیین شد و در حکم کارگزینی آنان نباید کمتر از این میزان لحاظ شود.

بیمار و پرستار

به گزارش ایرنا، محمد میرزابیگی در اين باره افزود: میزان کارانه پرستاران نیز در دولت یازدهم به طور میانگین سه برابر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از این دوره وزارت بهداشت، سهم کارکنان غیرپزشک از کارانه در مراکز درمانی و بیمارستان های معدودی 5 / 22 درصد و این سهم در اغلب مراکز ، کمتر از این میزان بود که الان به ٢٧ درصد و مجموعا (با در نظر گرفتن نیروهای اورژانس) به ٢٩درصد رسیده است.

معاون وزیر بهداشت افزود: با توجه به بخشنامه ابلاغی برای احقاق حقوق کادر پرستاری، تیمی را برای بازرسی از بیمارستان های خصوصی تشکیل دادیم که تاکنون حدود ١٢ بیمارستان را بررسی کرده اند و وقتی بازرسی‌ها به ٣٠ بیمارستان برسد، بخشنامه و توصیه‌هایی را انجام خواهیم داد و نظارت بر اجرای آیین‌نامه‌های ابلاغی ادامه دارد.

وی با اشاره به ایجاد پایون‌های پرستاری در بیمارستان‌های کشور خاطرنشان کرد: برای ایجاد و نوسازی این پایون‌ها اواخر سال گذشته 640 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد.

کد خبر 348366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha