یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

همشهری آ»لاین: خاطرات کارکنان بنیاد شهید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دوران خدمت در قالب مسابقه خاطره‌نویسی «یادگاران آسمانی» جمع‌آوری و تبدیل به کتاب می‌شود.

خاطرات

به گزارش بنیاد شهید، مسابقه خاطره‌نویسی «یادگاران آسمانی» به منظور ثبت، نگهداری و نشر خاطرات خادمان شهدا از دوران انس و مجالس با اهل‌بیت معظم شهدا و ایثارگران توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید باکری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

بر همین اساس کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با نگارش خاطرات تاریخی و ماندگار خود در طول دوران خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارتباط با ایثارگران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان از نظر تعداد خاطرات نگارش شده ارسالی دارای محدودیتی نیستند و هر خاطره باید حداکثر در یک صفحه A4 درج شده و حاوی مشخصات نویسنده اعم از استان و شهرستان محل خدمت، شاغل یا بازنشسته بودن و اطلاعات تماس باشد.

براساس این گزارش، این مسابقه اکنون در حال برگزاری است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 30 مهرماه سال جاری به نشانی تهران، خیابان طالقانی، جنب هتل انقلاب، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر پایگاه مقاومت شهید باکری و یا نشانی الکترونیکی Khaterehbon@gmail.com ارسال کنند.

همچنین نگارندگان 14 خاطره برگزیده به انتخاب هیات داوران، در هفته بسیج کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس را دریافت خواهند کرد و آثار منتخب توسط هیات داوران با ذکر نام نویسنده در قالب کتاب منتشر می‌شوند.

کد خبر 349042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha