گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادغام نیروی مقاومت بسیج در نیروی زمینی سپاه را رد کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران، محمد علی جعفری که روز پنجشنبه سوم آبان، به مشهد مقدس سفر کرده بود با حضور در صبحگاه یگان‌های نمونه سپاه و بسیج استان خراسان رضوی در محل لشگر 5 نصر، بااشاره به عزت و عظمت انقلاب و نظام اسلامی درحال حاضر، با یاد آوری مأموریت بسیار مهم، ارزشی و معنوی سپاه یعنی دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن تاکید کرد: دوست و دشمن بر این نکته صحت می گذارند که سپاه پاسداران به خوبی از عهده این مأموریت خطیر خود بر آمده است.

جعفری اضافه کرد: سپاه پاسداران با اتصال سازمانی خود به نیروهای عظیم مردمی بسیج، وحدت خود با ملت و انقلابی بودن را حفظ کرده و همین اتصال موجب پدید آمدن اقتدار و عمیق شدن وجهه دفاعی، سیاسی و فرهنگی این نیرو گردیده است.

وی با اشاره به دشمنی بیگانگان با سپاه پاسداران، علت آن‌را مردمی بودن و اقتدار روز افزون این نیرو دانست که موجب شد انقلاب اسلامی از گردنه های مختلف با موفقیت عبور کند.

جعفری همچنین تصریح کرد: انسان محوری در سپاه و بسیج بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت چرا که تجربه دفاع مقدس ضرورت آن را تایید و مشخص کرده است.

عمل انقلابی و روحیه جهادی از دیگر خصوصیاتی بود که فرمانده کل سپاه بر ضرورت آن برای سپاه و بسیج تاکید کرد و افزود: همواره به یاد داشته باشید که برای تحقق اهداف انقلاب نباید به‌دنبال منافع شخصی بود.

وی در پایان از بررسی طرح‌هایی برای استفاده بهتر از تجارب پرافتخار بازنشستگان سپاه در عرصه هایی مثل تربیت نیروهای بسیج خبر داد.

ایستادگی قاطعانه

محمد علی جعفری در حاشیه پنجمین همایش رسانه و بسیج در مشهد گفت : در حال  حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور از قدرت و توانمندی بالایی برخوردارند و با هر گونه تهدید دشمنان و تعدی آنان به ایران اسلامی مقابله می‌کند.

به گزارش خبرنگار همشهری از مشهد،‌فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:  دشمنان و بعضی از کشورهای غربی علیه ایران زیاده گویی هایی انجام  می دهند که ما آنها و تهدیدشان را  جدی نمی دانیم ولی اگر تهدید آنان در حمله به ایران تحقق یابد هر ضربه دشمن را با قاطعیت تمام پاسخ می دهیم .

کد خبر 34977

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز