سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ایکس‌باکس وان برای سومین ماه متوالی بیشتر از پلی‌استیشن ۴ فروخت.

حتی تا چند ماه گذشته هم برتری کنسول سونی نسبت به محصول مایکروسافت ادامه داشت، تا اینکه ایکس‌باکس وان اسلیم راهی بازار شد.

 کنسول جدید مایکروسافت شرایط را به شکل باور نکردنی به نفع این شرکت تغییر داد و در طول چند ماه گذشته شاهد آمار مختلفی از افزایش فروش این کنسول هستیم.

 کنسول نسل هشتمی Xbox One نه تنها در کشورهای مختلف با افزایش فروش چشم‌گیر روبرو شد، بلکه برای سومین ماه متوالی در آمریکا توانست از پلی‌استیشن ۴ بیشتر بفروشد.

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف سازمان NPD کنسول ایکس‌باکس وان به دلیل قیمت پایین‌تر و بازی‌های بهتری که در چند وقت گذشته داشته، فروش بهتری در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ داشته است.

 همچنین نارضایتی کاربران از پلی‌استیشن ۴ اسلیم هم دلیلی بر افزایش فروش کنسول مایکروسافت به حساب می‌آید؛ اما موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید سونی هدست واقعیت گراي مجازی PlayStation VR را هم راهی بازار کرده و انتظار داشتیم عرضه‌ی این هدست روی فروش پلی‌استیشن ۴ تاثیرگذار باشد که به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نداده است.

حالا باید ببینیم که برتری مایکروسافت در ماه‌های گذشته ادامه پیدا می‌کند یا خیر. سونی تا چند وقت دیگر هم کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو را راهی بازار می‌کند که می‌تواند با استقبال کاربران مواجه شود.

منبع: mcvuk

کد خبر 349833

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha