همشهری آنلاین: وزیر بهداشت از مجروحان مدافع حرم و حوادث اخیر یمن در بیمارستان بقیه الله اعظم تهران عیادت کرد.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري‌آنلاين از وبدا، دكتر سيد حسن هاشمي گفت:تا کنون هر زمان نیاز به اعزام تیم پزشکی در جبهه‌های مقاومت بوده این امر انجام شده و امکانات وزارت بهداشت نه تنها در تهران بلکه در استان‌های مرزی برای درمان مجروحان مدافع حرم در اختیار آنها قرار گرفته است.

 دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه عیادت از مجروحان مدافع حرم و حوادث اخیر یمن در بیمارستان بقیه الله تهران گفت: جامعه پزشکی همانگونه که در دوران دفاع مقدس در میدان و خطوط مقدم حضور داشتند، در حال حاضر هم در جبهه مقاومت در کنار رزمندگان در داخل و خارج از کشور هستند و از تمامی پرستاران، پزشکان، اورژانس، بسیج جامعه پزشکی و نیروهای امدادی قدرانی می‌کنیم.

 وزير بهداشت گفت: جامعه پزشکی همیشه آماده، مشتاق و داوطلب هستند تا در کنار مردم و رزمندگان حاضر شوند و وزارت بهداشت هم متولی سلامت است و طبعا به وجود چنین عزیزانی در این وزارتخانه افتخار می‌کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه جامعه پزشکی در چندین سال گذشته، خدمات مناسبی به رزمندگان اسلام ارائه داده اند، افزود: تا کنون دارو و تجهیزات مورد نیاز آ‌‌ن‌ها تامین شده و در آینده نیز چنین خواهد بود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و مهمترین اولویت وزارت بهداشت، حمایت از همکاران ما در ارائه خدمات به رزمندگان جبهه مقاومت است.

دکتر هاشمی اظهار داشت: خوشبختانه تماس‌های مداومی بین ما و وزرای بهداشت کشورهایی که گرفتار ظلم و ستم بیگانگان شده اند، وجود دارد.

وزیر بهداشت،  مهمترین مشکل در اعزام بیماران به ایران را موانع بیگانگان برای انتقال آن‌ها عنوان کرد و گفت: در برخی از کشورها مانند یمن هیچ امکانی برای کمک رسانی به مردم مظلوم وجود ندارد و علاوه بر مدعیان حقوق بشر در دنیا اما صلیب سرخ جهانی هم اقدام موثری را انجام نمی‌دهد و سازمان ملل باید در حمایت از زنان و کودکانی که مورد بمباران‌ها و حملات وحشیانه قرار می‌گیرند، حداقل امکان درمان آنها را فراهم کند.

دکتر هاشمی اضافه کرد: اگر مجروحان کشورهای مظلوم به ایران اعزام شوند حتما به آنها کمک خواهیم کرد البته اولویت ما کمک به مجموعه پزشکی این کشورها است و ترجیح می‌دهیم که امکانات مورد نیاز آنها را فراهم کنیم زیرا آنها توانمندی بالایی در حوزه بهداشت و درمان دارند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: امروز به همراه دوستانمان در سپاه قدس و پیشنهاد برادر ارزشمند سردار قاسم سلیمانی در بیمارستان بقیه الله حضور یافتیم تا از مجروحان مدافع حرم و حوادث اخیر یمن عیادت کنیم و برای کمک‌های بیشتر بهداشتی و درماني تصميماتي بگيريم.

کد خبر 350049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha