همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین خبر داد و گفت: در همه محورهای شمالی و اردبیل شاهد بارش باران هستیم.

به گزارش مهر سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج‌-تهران از پل فردیس تا پل کلاک،ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در اکثر محورهای استان گیلان، محور اردبیل - آستارا، مازندران محورهای کناره، نور، رامسر، کندوان و کمربندی نوشهر بارش باران و در ارتفاعات استان اردبیل و ارتفاعات محور چالوس و فیروزکوه محدوده گدوک مه‌گرفتگی و کاهش دید و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ- شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کد خبر 350126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha