همشهری آنلاین: با حضور مدیرعامل جدید موسسه، فعالیتهای اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکتهای تابعه در راستای سودآوری و ارتقای وضعیت معیشتی فرهنگیان عضو ادامه می‌یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا ناصری مدیرعامل و عضو هیات مدیره جدید صندوق ذخیره فرهنگیان صبح امروز (شنبه اول آبان) با حضور در جمع رییس هیات مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران موسسه، فعالیت خود را آغاز کرد.

ناصری همچنین ضمن بازدید از بخشهای مختلف موسسه، بر فعالیت بی وقفه کلیه واحدهای موسسه و همچنین شرکت های تابعه در راستای سودآوری حداکثری و ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان عضو تاکید کرد.

ناصری دانش آموخته دکتری اقتصاد از دانشگاه تربیت مدرس است و پیش از این مدیرعامل و عضو هیات مدیره دهها شرکت بزرگ اقتصادی کشور بوده است.

سوابق علمی و اجرایی علیرضا ناصری بدین شرح است؛

ـ سوابق علمی:

کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهیدبهشتی

کارشناسی ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس

دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، ناصری همچنین عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و سابقه تدریس دروس اقتصادی در دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، مفید قم، موسسه علوم بانکی و چندین دانشگاه و موسسه دیگر را در کارنامه خود دارد. وی همچنین استاد راهنما، داور و مشاور بیش از ٤٥ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری بوده و بیش از ٢٥ مقاله در نشریات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی منتشر کرده است.

کد خبر 350136

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha