یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم «کاپیتان فنتستیک» جایزه ویژه «انتخاب مردم» را از یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رم در کشور ایتالیا دریافت کرد.

سینما

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «کاپیتان فنتستیک» به کارگردانی «مت راس» درباره پدری با بازی «ویگو مورتنسن» است که پس از بستری شدن همسرش به دلیل اختلال دو قطبی در بیمارستان، تلاش می‌کند شش فرزندش را با حساسیت فراوانی تربیت و بزرگ کند و با سختگیری آنها را مجبور به یادگیری و مطالعه علوم مختلف می‌کند اما مرگ همسرش شرایط متفاوتی را برای او و فرزندانش رقم می‌زند.

«مت راس» و «ویگو مورتنسن» کارگردان و بازیگر فیلم «کاپیتان فنتستیک» هر دو در جشنواره فیلم رم حضور داشتند و جایزه اول این رویداد سینمایی را از آن خود کردند.

فیلم «کاپیتان هنتستیک» حضور درخشانی در جشنواره‌ها داشته و پس از نمایش آغازین در جشنواره «ساندنس»، جایزه بهترین کارگردانی بخش نوعی نگاه کن را از آن خود کرد و سپس در جشنواره فیلم «دوویل» و «کارلوی‌واری» نیز جایزه بهترین فیلم را از نگاه مخاطبان کسب کرد.

جشنواره فیلم رم امسال میزبان نمایش 72 فیلم از 26 کشور جهان بود و چهره‌های سرشناسی چون «مریل استریپ»، «تام هنکس»، «روبرتو بنینی» و «ویگو مورتنسن» از میهمانان ویژه جشنواره بودند.

کد خبر 350332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha