وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: موشک‌های ایرانی هیچ کشوری را تهدید نمی کند و فقط بر سر متجاوزین به حریم جمهوری اسلامی ایران فرود خواهد آمد.

 به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،  مصطفی محمد نجار در نشست اعضای کمیته دیپلماسی وزارت دفاع طی سخنانی تاکید کرد: توان دفاعی از جمله قدرت موشکی ایران در خدمت صلح و امنیت پایدار در منطقه است و آن را بخشی از قدرت دفاعی جهان اسلام محسوب می کنیم.

وی با اشاره به اظهارات جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا که گفته بود موشک های ایرانی تا سال 2015 آمریکا و اروپا را تهدید می کند گفت: بزرگ نمایی توان موشکی ایران توسط بوش و لفاظی دیک چنی را توجیهی برای استقرار سپر دفاع موشکی آمریکا در جمهوری چک ارزیابی کرد که با مخالفت فزاینده افکار عمومی اروپا روبه‌رو شده است.

نجار همچنین با اشاره به اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا گفت: اعمال تحریم های یکجانبه از سوی آمریکا، نشانگر ناامیدی این کشور از همراهی سایر کشورهای جهان در قبال ایران است. وی افزود: این‌گونه تحریم‌ها علاوه بر شتاب بخشیدن به روند خودکفایی و خود اتکایی کشور، وحدت و انسجام ملی را برای مقابله با تهدیدات دشمنان بیشتر می کند.

نجار توصیه کرد: مقامات کاخ سفید به جای جعل این‌گونه اخبار کذب و جو سازی علیه نیات صلح جویانه و منطق محکم ایران و همچنین اعمال تحریم‌ها و فشارهای بی حاصل، حق ملت‌ها را برای استفاده از نعمت های خدادادی محترم بشمارند.

کد خبر 35088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز