همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۵ درصد اینترنت دنیا را استفاده می‌کنند.

تکنولوژی‌های موبایل به شکل باورنکردنی در حال پیشرفت هستند و هر روز فناوري‌هاي جدیدی را در این حوزه مشاهده می‌کنیم. در این میان تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها با سرعت عجیبی پیشرفت کرده‌اند و هر روز هم سخت افزار جدیدتری برای آن‌ها معرفی می‌شود.

افراد مختلفی هم این محصولات را خریداری می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از کارهای روزانه با این محصولات انجام می‌شوند. حالا تحقیقات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۵ درصد اینترنت دنیا را تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند.

موبایل و تبلت در سال ۲۰۱۲ تنها ۴۰ درصد از ترافیک اینترنت را به خودشان اختصاص داده بودند و در مدت ۵ سال شاهد افزایش ۳۵ درصدی استفاده از این وسیله‌ها هستیم.

حتی در سال ۲۰۱۶ مشخص شد که بیش از ۶۸ درصد ترافیک اینترنت مربوط به موبایل و تبلت است. همچنین انتظار می‌رود که این آمار تا سال ۲۰۱۸ به ۷۹ درصد افزایش پیدا کند.

شايان ذكر است مردم کشور اسپانیا بیشترین استفاده‌ی اینترنتی را از گوشی و تبلت دارند و به همین دلیل ۸۵ درصد ترافیک اینترنت این کشور در اختیار موبایل و تبلت است.

کد خبر 351822

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha