همشهری آنلاین: معاون نظارت و راهبری مصوبات دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزارت کشور مأمور است که با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت درباره فروش پایان‌نامه‌ها و جمع‌آوری این شبکه اقدام کند.

فروش پایان‌نامه

به گزارش فارس، بابک نگاهداری با بیان اینکه فروش پایان‌نامه‌ها و مقالات در اماکن عمومی لطمات بسیاری به فعالیت‌های علمی کشور وارد می‌کند، گفت: گردانندگان فروش پایان‌نامه‌ها به دنبال یک هدف اقتصادی هستند ولی این هدف اقتصادی به شدت به اعتبار علمی کشور لطمه می‌زند و در مجامع بین‌المللی شاهد لطمات جبران‌ناپذیری هستیم که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تمام اعضا بر جمع‌آوری شبکه‌های فروش پایان‌نامه‌ها تاکید داشتند.

وی افزود: وزارت کشور مامور شد که با همكاري وزارت علوم و وزارت بهداشت نسبت به تحلیل این موضوعات و جمع آوری این شبکه اقدام کند.

معاون نظارت و راهبری مصوبات دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرح بسیار دقیقی نیز در معاونت آموزشی وزارت بهداشت شکل گرفته و وزارت علوم کارهایی را از قبل انجام داده که در حال تکمیل آن است، وزارت کشور هم ورود کرده تا در بازه زماني چند ماهه بتوانیم با جلوگیری از فروش پایان‌نامه‌ها از لطمه خوردن اعتبار فعالیت‌های علمی جلوگیری کنیم.

کد خبر 352092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha