همشهری آنلاین: کتاب تولید با ماشین‌آلات سودآور نوشته خشایار عبدالهی از سوی انتشارات نشر تعالی منتشر شد.

کتاب تولید با ماشین‌آلات سودآور

به گفته نويسنده، اين كتاب به عنوان راهنماي عملي و كاربردي در برنامه‌ريزي نگهداري و تعميرات براي سوآوري بيشتر در شركت‌ها و كارخانجات توليدي تاليف شده است.

تولید محصولات مورد نیاز برای هر جامعه به عنوان عاملی مهم برای خودکفایی و پیشرفت محسوب می‌شود. یکی از مهمترین راههای حمایت و تقویت تولید ملی استفاده از دانش علوم مختلف برای کاهش هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده محصولات است.

ماشین‌آلات و تجهیزات توليد، بخش اعظمی از سرمایه یک کارخانه تولیدی است كه بدون داشتن ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدي سالم امكان تولید محصولات متنوع و با کیفیت امكان‌پذير نمي‌باشد. و از طرفي برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات در طول چرخه عمر ماشین‌آلات و تجهیزات ( از ابتدای شروع به‌ کار تا بازنشستگی و اسقاط آنها) سبب می‌شود تا عمر مفید آنها بالا رفته و باعث بهره‌وری تجهيزات توليد و سودآوری شركت شود.

کتاب تولید با ماشین آلات سودآور به عنوان يك راهنمای عملی و کاربردی در برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات ماشين‌آلات و تجهيزات در شرکتها و کارخانجات تولیدی مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.

همچنين کارشناسان، مدیران و صاحبان صنایع و کارخانجات تولیدی می‌توانند با مطالعه اين كتاب مهمترین و کاربردی‌‌ترین اصول لازم برای انجام یک برنامه‌ریزی مناسب در جهت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات تولید را یاد بگیرند.

  • محتوای کتاب از دو بخش تشكيل ‌شده است:

در بخش اول، مراحلی را که برای تدوین برنامه‌های نگهداری و تعمیرات در شرکتها و کارخانجات تولیدی لازمست همراه با تمرین‌ها و اقدامک‌های ساده ولی مهم بيان شده است.

و در بخش دوم، راهکارهایی علمی و کاربردی برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و افزایش عمر مفید کاری تجهیزات و ماشين‌آلات در شرکتها و کارخانجات تولیدی بهمراه مثالها و تجربیات کاری نویسنده مطرح شده است.

كتاب توليد با ماشين‌آلات سود‌آور نوشته خشايار عبدالهي با نوبت چاپ اول سال 1395 با شمارگان 1000 نسخه، تمام رنگی در 186 برگ و در قطع رقعي به قيمت 25 هزار تومان از سوي انتشارات نشرتعالي منتشر و روانه بازار كتاب شده است. علاقه‌مندان براي تهيه كتاب مي‌توانند از طريق شماره تلفن 66439590 در تهران اقدام نمايند.

کد خبر 352450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha