همشهری آنلاین: محک تندیس و لوح افتخار مسئولیت اجتماعی ایران در حوزه رفاه و سلامت اجتماعی را از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی محک، اولین همایش ملی نشان مسئولیت اجتماعی ایران یادبود شهید دکتر فیاض‌بخش با حضور رئیس جمهور، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر بهداشت و درمان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مدیران دولتی، صاحبان صنایع و اساتید دانشگاه‌ها روز دوشنبه 24 آبان 1395 در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این همایش که با توجه به بسترسازی و گسترش فرآیندهای ارتقاء سلامت و رفاه اجتماعی در کشور، از طریق مشارکت نهادها و سازمان‌های اجتماعی، عمومی و خصوصی به وسیله تبیین و ترویج مسئولیت اجتماعی در آنان برگزار شد، دبیرخانه همایش رأسا نسبت به انتخاب مؤسسه خیریه محک اقدام و تندیس و لوح افتخار مسئولیت اجتماعی ایران را به نماینده این مؤسسه تقدیم کرد.

مؤسسه مردم‌نهاد محك از سال 1387 به عنوان يكي از پيشگامان ترويج مفهوم مسئوليت اجتماعي در بين سازمان‌هاي غير‌دولتي و بنگاه‌هاي اقتصادي شناخته می‌شود و همواره در تلاش است تا به منظور فرهنگ‌سازي در این خصوص اقدامات مختلفي انجام دهد. نمايشگاه بين‌المللي طراحي پوستر با موضوع سرطان كودك و مسئوليت اجتماعي در سال 89 و سه دوره همايش بین‌المللی مسئوليت اجتماعي شرکت‌ها در سال‌هاي 1389،1391 و 1393 و همزمان با روز سرطان کودک به منظور نیل به این هدف برگزار شده است.

محک در نظر دارد در بیست و پنجمین سال فعالیت خود چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها با محوریت تجارب عملی در جامعه مدنی را در بهمن‌‎ ماه سال 1395 با حضور سخنرانان ملی و بین‌المللی و به منظور بررسی چگونگي عملیاتی شدن مسئوليت اجتماعي در شركت‌ها، زير‌ساخت‌هاي مورد نياز براي عملیاتی شدن مسئوليت اجتماعي در شركت‌ها، پيوند حسن شهرت، مسئوليت اجتماعي و تداوم سازمان، بررسي تجارب عملی و پروژه‌هاي پيشنهادي مسئوليت اجتماعي در سطح ملي و بين‌المللی برگزار کند و امیدوار است با اشتراک‌گذاری ظرفیت‌های اجتماعی خدمات حمایتی و درمانی گسترده‌تری به کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران ارائه نماید.

کد خبر 352646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha