همشهری آنلاین:رئیس فدراسیون بسکتبال از دستور پی‌گیری و حمایت از بانوان بسکتبالیست خبر داد.

سلطانی‌فر

محمود مشحون در گفت و گو با ایسنا، درباره جلسه با وزیر ورزش و جوانان و معاون ورزش قهرمانی، افزود: جلسه بسیار خوبی بود. وزیر ورزش درباره بررسی ورزش بسکتبال و موقعیت آن مطالبی را بیان کرد و در بخش بانوان نیز تاکید داشت که هر چه سریع‌تر فکری درباره بانوان بسکتبالیست شود. در رابطه با عدم شرکت بانوان در رقابت‌های رسمی دستوراتی داد که مقرر شد پیگیری مجدد شود.

او در ادامه اظهار کرد: با حضور رئیس فیبای آسیا، جلسه‌ای را در بیروت خواهیم داشت و وزیر ورزش بیان کرد در صورت ضرورت مکاتبه‌ای را با رئیس فیبا در آسیا خواهد داشت و من حامل نامه وزیر خواهم بود تا بتوانیم به صورت جدی برای بانوان بسکتبالیست فکری اساسی کنیم تا بانوان از وضعیت کنونی خارج شوند.

مشحون در رابطه با سفر بانوان بسکتبالیست به ترکمنستان گفت: گفته بودم تا زمان ورود وزارتخانه هیچ اقدامی نخواهم کرد، وزیر نیز تاکید داشت قوانین باید رعایت شود و هرکس در جایگاه خود، وظیفه اش را انجام دهد و به هیچ وجه خودمختاری در ورزش کشور وجود ندارد و همه باید تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی تاکید کرد: سفر بانوان به ترکمنستان کار درستی نبوده و وزیر نیز دستور پیگیری داده است. وزیر هم‌چنین دستور داد بانوان بسکتبالیست حمایت و کمک شوند.

کد خبر 353089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha