مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز دوشنبه نیز همچون روزهای گذشته طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

زوج و فرد طرح

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد از فردا (دوشنبه اول آذر) با توجه به وضعیت هوا، اظهار کرد: برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در مواقع اضطرار، در روز دوشنبه نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که این محدودیت از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت، گفت: برابر روال چند روز گذشته در این ساعات تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را خواهند داشت و دیگر خودروها به دلیل ورود غیرمجاز به این محدوده توسط دوربین های ثبت تخلف و همچنین مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح ضربتی پلیس برای برخورد با پلاک‌های مخدوش، اظهار کرد: ماموران پلیس راهور با استقرار در اطراف ورودی‌های محدوده زوج و فرد با خودروهایی که نسبت به پوشاندن پلاک اقدام کرده باشند، برخورد کرده و ضمن توقیف وسیله نقلیه، رانندگان به دادسرا ارجاع خواهند شد.

عابدی اضافه کرد، محدوده زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

وی از رانندگان خواست از آوردن خودروهای تک‌سرنشین خودداری کرده و تا حد امکان از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.

کد خبر 353156

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha