سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: نشریه تکفا (توسعه و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات) یکی از نشریات علمی و تخصصی در حوزه صنعت IT کشور است.

اطلاع رسانی در سطح مدیریت کلان کشور و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه با اثرات بکارگیری این فناوری بر توسعه و ارایه راهکارهای مناسب جهت حرکت به سمت اقتصاد دانایی محور از اهداف این نشریه می باشد.
ماهنامه تکفا با  درج مقالات علمی و فنی دانشگاهیان و صاحب‌نظران سعی دارد مکانی برای گفتگو و تبادل نظر در حوزه‌های مرتبط بین دولت، بخش خصوصی و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فراهم آورد.
این ماهنامه در هر شماره به یکی از موضوعات تخصصی‌فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته و اطلاعات جامعی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. اولین شماره مجله تکفا با عنوان معرفی برنامه تکفا در بهمن ماه ۱۳۸۱ منتشر شد، فناوری اطلاعات و ارتباطات در هند، تجارت الکترونیکی،   آموزش الکترونیکی، دولت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بستر مخابراتی، جامعه اطلاعاتی، پول الکترونیکی، معماری سازمانی، صنعت نرم افزار، تاریخ شفاهی فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران، مراکز رشد، خصوصی‌سازی، تحلیل عملکرد دولت در حوزه فناوری اطلاعات، کپی رایت ونرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی و ... از جمله موضوعات منتشر شده در این ماهنامه می‌باشد که به عنوان مرجعی از اطلاعات تخصصی مورد استفاده دانشجویان و متخصصین قرار می‌گیرد.
ماهنامه تکفا در سطح گسترده‌ای در میان کارفرمایان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و محافل علمی و دانشگاهی کشور توزیع شده و در مدت نه چندان طولانی انتشار خود، به اندازه کافی در نزد افراد مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات کشور شناخته شده و از اعتبار لازم برخوردار شده است. شماره‌های جدید مجله تکفا بر روی سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور موجود می‌باشد.

www.irannsr.org

کد خبر 35331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز