یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین شماره هفته‌نامه صنعت و توریسم در اسفند ماه ۱۳۹۴ منتشر شد و از آن تاریخ هر هفته بطور منظم روزهای شنبه منتشر شده است.

هفته‌نامه صنعت و توریسم

هدف از انتشار این هفته‌نامه معرفی نقاط دیدنی، آثار تاریخی و طبیعی ایران و جهان، امکانات موجود گردشگری از جمله مکان‌های اقامتی، گردشگاه‌ها، مراکز و تاسیسات تفریحی است.

پرداختن به میراث فرهنگی، آداب و رسوم مناطق مختلف کشور، صنایع دستی، بازارهای سنتی و محلی برای رونق بخشیدن به بازار دست ساخته ها و ارج نهادن به تلاش و کوشش هنرمندان صنایع دستی از دیگر اهداف هفته‌نامه صنعت و توریسم است.

در کنار این فعالیت‌ها، انعکاس کمبود ها و نقطه ضعف‌های صنعت توریسم کشور در قالب یادداشت، گزارش و مصاحبه به منظور رفع آنها که در جذب گردشگر داخلی و خارجی بسیار موٌثر است، بخشی از مطالب این هفته‌نامه را به خود اختصاص داده است. ارائه گزارش از کشورهای توریستی جهان و تسهیلاتی که این کشور ها در اختیار مسافران قرار می‌دهند و مقایسه کمی و کیفی این تسهیلات با شرایط کشورمان با توجه به اینکه ایران یک کشور شاخص از نظر دارا بودن آثار و امکانات بالقوه گردشگری است، از مطالب خواندنی این نشریه به شمار می‌رود.

هفته‌نامه صنعت و توریسم هم اکنون در ۱۲ صفحه قطع روزنامه‌ای با کاغذ و چاپ نفیس منتشر می‌شود و در هر شماره بیش از ۱۰۰ عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفت و گو با مسوولان و دست اندرکاران گردشگری و چهرهای هنری، فرهنگی و ورزشی در زمینه سفر و ضرورت‌های آن از ابتدای کار نشریه پیگیری شده و همچنان ادامه دارد.

صاحب امتیاز و مدیر مسوول هفته‌نامه صنعت و توریسم حسن حیدری است و منصور سعدی بعنوان سر دبیر، محمود مختاریان دبیر شورای سیاستگزاری و جمعی از روزنامه‌نگاران پیشکسوت و برجسته با او همکاری می‌کنند.

کد خبر 355254

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha