چهارشنبه 27 تیر 1397 | به روز شده: 1 دقیقه قبل

HAMSHAHRIONLINE

The online version of the Iranian daily Hamshahri
ISSN 1735-6393
دوشنبه 22 آذر 1395 - 13:21:46 | کد مطلب: 355284 چاپ

آشنایی با روش تهیه املت رژیمی

زندگی > تغذیه - همشهری آنلاین:
اگر به دنبال یک صبحانه برای رژیم لاغری یا برای دیابتی‌ها هستید ، این املت خوشمزه بسیار مناسب است.
  • مواد لازم برای تهیه املت رژیمی:

۲ عدد تخم مرغ بزرگ

يك قاشق غذا خوری کره

يك فنجان اسفناج خرد شده

يك سوم فنجان گوجه فرنگی خرد شده

يك هشتم قاشق چای خوری نمک

يك سوم فنجان خرد شده پنیر سوئیسی

يك هشتم قاشق چای خوری فلفل

 املت رژیمی

  • طرز تهیه املت رژیمی:

آب را با دو عدد تخم مرغ در یک غذا ساز ترکیب کنید. کره را در یک ماهی‌تابه روی حرارت ملایم ذوب کرده و اسفناج خرد شده و گوجه‌فرنگی ها را به آن بیفزایید.

نمک ، فلفل و ترکیب آب و تخم مرغ را به ماهی‌تابه بیفزایید. هنگامی که تخم مرغ در ماهی‌تابه در حال شکل گرفتن و بسته شدن است ، با یک قاشق بزرگ صاف ، لبه‌های آنرا از ماهی تابه جدا کنید .

پنیر سوئیسی رنده شده را روی املت بپاشید و اجازه بدهید تا پنیر ذوب شود.این املت را با نان تست کره‌ا‌‌ی و میوه تازه میل کنید.

نوش جان و لذت ببرید!

foodfa.com