سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم از لزوم رجیستری افراد برای ورود به الکامپ و غرفه‌های این نمایشگاه سخن گفت.

بحری

به گزارش ايسنا،‌ باقر بحری با اشاره به رجیستری بازدیدکنندگان الکامپ بیست‌ودوم گفت: رجیستری نمایشگاه الکامپ از امروز سه‌شنبه ۲۳ آذر در پورتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای قرار می‌گیرد و کسانی که می‌خواهند در الکامپ شرکت کنند، باید پیش از ورود به نمایشگاه خود را رجیستر کرده، کارت دریافت کنند و وارد شوند.

وی با تاکید بر مزیت‌ رجیستری افراد اظهار کرد: بیشترین ارزش رجیستری این است که مشتری شناسایی می‌شود. وقتی بازدیدکنندگان برای حضور در نمایشگاه رجیستر کرده و به غرفه‌ها مراجعه می‌کنند، غرفه‌داران می‌توانند بدانند با چه کسی صحبت می‌کنند و اینکه چه مشخصاتی دارند، در صورتی که در نمایشگاه‌های قبلی چیزی به عنوان رجیستری نبود.

بحری که نایب رئیسی سازمان نظام نظام صنفی رایانه‌ای تهران را نیز بر عهده دارد، درباره شرایط رجیستری برای نمایشگاه الکامپ بیان کرد: مخاطبان الکامپ فقط کافی است با کد ملی و شماره تلفن برای این کار ثبت‌نام کنند. همچنین جلوی در نمایشگاه افراد را ثبت‌نام می‌کنیم وکارت ورود نیز در همان زمان به آنها داده می‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم ادامه داد: رجیستری مقدمه‌ای برای شناسایی ورود افراد است. کسی که خود را در پورتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای رجیستر نکرده باشد، نمی‌تواند وارد غرفه‌های نمایشگاه شود، بنابراین خودبه‌خود جلوی عده‌ای که مخاطب واقعی این نمایشگاه نیستند و برای تفریح آمدند گرفته می‌شود.

بحری با اشاره به هزینه‌ای که هنگام ورود به نمایشگاه بین‌المللی از افراد دریافت می‌شود، بیان کرد: در حال حذف ورودیه‌ای هستیم که هنگام ورود به نمایشگاه از افراد گرفته می‌شود و آن را به رجیستری ارتباط می‌دهیم. بدین‌ترتیب افراد بدون رجیستری و تنها با پرداخت هزینه نمی‌توانند به غرفه‌ها وارد شوند.

کد خبر 355524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha