همشهری آنلاین: مسوول سالن الکام‌استارز، با اشاره به امکان معرفی خدمات استارتاپ‌ها به بازدیدکنندگان، گفت که در پایان نمایشگاه پس از ارزیابی داوران، طرح‌های برتر استارتاپ‌ها به نمایشگاه سبیت آلمان اعزام می‌شوند.

الکامپ

به گزارش ایسنا، گلرخ بحری درباره برنامه روزانه استارتاپ‌ها در الکامپ ۲۲ توضیح داد: استارتاپ‌ها علاوه بر امکان معرفی خدمات خود به بازدیدکنندگان در صورت تمایل از امکان پیج (ارائه ایده خود به داوران و سرمایه‌گذاران) نیز برخوردار هستند که در پایان نمایشگاه پس از ارزیابی داوران طرح‌های برتر به نمایشگاه سبیت آلمان اعزام می‌شوند.

وی گفت: همچنین در این سالن فضای رایگانی برای ملاقات و گفت‌وگوی دارندگان استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران دیده شده است.

مسوول سالن الکام‌استارز با بیان اینکه درخواست برای پیچ زیاد بوده، گفت: از ۲۲۵ استارتاپ‌ حاضر در سالن ۱۲۶ استارتاپ درخواست پیچ داشته‌اند که در دومین روز نمایشگاه تعداد درخواست‌ها به ۱۳۵ درخواست افزایش یافت.

بحری یادآور شد: برای استفاده از این امکان باید علاوه بر هزینه حداقلی ۱۰۰ هزار تومان برای حضور هزینه ۱۵۰ هزار تومانی برای پیج نیز پرداخت شود.

به گفته وی، در مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۳۷ داور در شیفت‌هدر زمان‌بندی شده از ساعت ۹ و ۳۰ تا ۱۶ برای ارزیابی ارائه‌ها حضور دارند.

طراحان و مالکان ایده‌های استارتاپی در دو دقیقه ایده خود را شرح می‌دهند و از آن دفاع می‌کنند، سپس داوران به مدت چهار دقیقه درباره ابعاد ایده از ارائه دهنده سوال می‌کنند و ارائه دهنده باید برای قانع کردن داوران تلاش کند.

نمایشگاه الکامپ ۲۲ با حضور استارتاپ‌ها در بخش الکام‌استارز در سالن ۱۸، از ۲۵ تا ۲۸ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 355731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha