همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوافضای سپاه، نقش دانشگاه ها در بومی سازی تولید در کشور را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: دستیابی به خودکفایی از طریق پژوهش یک ضرورت قطعی در کشور است.

 حاجی زاده

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، همزمان با هفته پژوهش، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در جمع هیات رئیسه و روسای دانشکده‌های دانشگاه تربیت مدرس تهران با گرامی داشت هفته پژوهش اظهار داشت: دانشگاه تربیت مدرس می‌تواند در حرکت علمی کشور نقش مهمی ایفا کند و در این زمینه نهضت فکری ایجاد کند.

وی با برشماری اهمیت پرداختن به پژوهش،خاطرنشان کرد: موضوع پژوهش و تحقیق برای ما یک انتخاب نیست، بلکه یک مسئله اضطراری بوده و دستیابی به خودکفایی از طریق پژوهش یک ضرورت قطعی محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با ائتلافی از دشمنان مواجه بوده‌ایم، گفت: این رویارویی تمام حوزه‌ها از قبیل دیپلماسی و اقتصاد، عملیات ویژه و چریکی، جنگ های کلاسیک، جنگهای روانی و تبلیغاتی، حملات سایبری و حمایت از فتنه گران را شامل می‌شود.

سردار حاجی زاده با اشاره اینکه دشمنان با راهبرد جنگ ترکیبی به مقابله با ما برخاسته اند،گفت: درهمین راستا و در مقطع کنونی آنان با استفاده تیم های نخبه در امور مذاکره، بخشی از آنچه را که قبلاً از ما گرفته اند را به ما باز می گردانند.

وی در ادامه با یادآوری نقش دانشگاه ها دردفع تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد، با وجود تمام این تهدیدات باید اتکای ما به توانمندی های داخل کشور باشد و در حوزه های نظامی و غیر نظامی بومی سازی کنیم.

کد خبر 355858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha