‌مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اعلام اینکه تا پایان سال ۵۰ دستگاه ون مناسب ویژه معلولان به سامانه حمل‌ونقل معلولان و جانبازان اضافه می‌شود، گفت: اقداماتی مانند راه‌اندازی سیستم صوتی در اتوبوس‌ها برای رفاه نابینایان و نصب تابلوهای بریل در ایستگاه با جدیت تمام در حال انجام است.

sanndaji

پيمان سنندجي با اشاره به اينكه مقرر بود سازمان بهزيستي 42 ون مجهز به بالابر براي معلولان و جانبازان فراهم كند، اظهار كرد: به‌دليل اينكه اين سازمان به تعهدات خودش عمل نكرد، به دستور شهردار تهران سامانه معلولان و جانبازان براي كمك به اين قشر شكل گرفت.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تأكيد كرد: هم‌اكنون 42دستگاه ون كه مجهز به بالابر است و مي‌تواند شش دستگاه ويلچر را به همراه 2نفر جابه جا كند، در اختيار داريم. سنندجي همچنين افزود: 20دستگاه ون با قابليت جابه‌جايي 3نفر به همراه 32دستگاه اتوبوس مناسب‌سازي‌ شده، به‌صورت عمومي در اختيار ماست.

به گفته مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني هم‌اكنون 42دستگاه اتوبوس مناسب‌سازي‌ شده مبله نيز براي مدارس استثنايي مهيا شده است. وي با اشاره به اينكه سامانه معلولان و جانبازان هم‌اكنون 3000عضو دارد، گفت: شماره تلفن 6305 آماده پذيرش و درخواست‌هاي اين جانبازان است. ناگفته نماند هم‌اكنون 102نفر از رانندگان شركت واحد اتوبوسراني در سامانه معلولان و جانبازان به اين قشر خدمات‌دهي مي‌كنند.

کد خبر 356024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha