چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: با اجرای ماندگار گروه هنری ساوالان ، جشن بزرگ شب یلدا در خانواده بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز شد.

شب یلدا با خانواده بزرگ کهریزک

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛با حضور جمع کثیری از نیکوکاران ارجمند و یاران با وفای کهریزک در جمع سالمندان، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس، جشن بزرگ شب یلدا با شکوه هرچه تمامتر آغاز شد.

مردان و زنان پاک سیرتی که نان آوران و زندگی بخشان خانواده بزرگ کهریزک هستند، در این شب زیبا و آئین سنتی هم گرد ساکنین این خانه جمع گشتند تا شادی‌های خود را با آنان سهیم شوند. همچنین همیاران مهربان فرهنگی و جمعی از خانواده تیم مراقبت در منزل آسایشگاه از دیگر حاضرین در این مراسم سنتی و زیبا بودند.

در این جشن با شکوه علاوه بر گروه هنری مددجویان آسایشگاه که با اجرای زیبای خود تحسین همگان را برانگیختند، گروه‌های مختلف هنری نیز حاضر شدند تا همچون سایر نیکوکاران، شادی بخش این محفل گرم باشند. گروه هنری ساوالان اجرایی ماندگار داشت، گروه سون همچون همیشه خوش درخشید و مهرداد خواننده محبوب وطن قطعاتی شاد را تقدیم حاضرین کرد و البته ناگفته نماند امیررضا ماهی صفت هنرمند توانای شهر نیز با اجرای برنامه‌های طنز و شاد، گرما بخش جشن بزرگ کهریزک شد.

جشن بزرگ یلدا در حالی در این خانه به پایان رسید که ساکنین آن بخوبی می دانند که نه تنها زمستان آینده بلکه سالیان پیش رو را نیز می توانند در سایه حمایتهای بی دریغ خیرین و نان آوران این خانواده بزرگ ، روز و روزگار خود را به آرامی و آسایش پشت سر بگذارند.

کد خبر 356276

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha