همشهری آنلاین: کتاب کلید روانشناسی مدرن، نوشته پل کلاینمن و با ترجمه دکتر محمد اسماعیل فلزی از سوی انتشارات مازیار منتشر شد.

معرفی کتاب: کلید روانشناسی مدرن

پل کلاینمن در کتاب کلید روانشناسی مدرن می‌کوشد با زبانی ساده خطوط اصلی نظریه‌های روانشناسی مدرن را تشریح کند و در این راه با بهره‌گیری از تصاویر و نمودارهای گویا به خواننده کمک می‌کند در طی خواندن صفحاتی معدود به درکی جامع و مانع از روانشناسی مدرن دست یابد.

این کتاب راهنمای مناسبی برای کسانی است مایل هستند بدون وارد شدن در ریزه کاری‌های فنی و جزئیات تخصصی فرضیه‌های علمی درک روشنی از چگونگی طرح و تحلیل مطالب و موارد کاربرد نظریه‌ها در قلمرو روانشناسی داشته باشند.

نویسنده در این کتاب در کنار توضیح و تشریح نظریه‌های مطرح این حوزه علمی به نقد و تحلیل آنها نیز پرداخته و در عین حال در مورد زندگی و شخصیت دانشمندان برجسته علم روانشناسی نکات جالب و مهمی را بیان می‌کند.

كتاب كليد روانشناسي مدرن در قلمرو روان‌شناسي (نام و نظريه‌ها) نوشته پل کلاینمن با ترجمه دكتر محمد اسماعيل فلزي چاپ 1395 در 232 برگ در قطع رقعي و با شمارگان 1100 نسخه به قيمت سيزده‌هزارتومان از سوي انتشارات مازيار منتشر شد است.

کد خبر 356280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha