همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: شمارش معکوس برای ورود به سال ۲۰۱۷ دارد شروع می‌شود و فصل جدید برای صنعت بازی‌سازی شروع خواهد شد. حال باید شاهد این باشیم که بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شوند چگونه تغییر و تحول در این صنعت به وجود می‌آورند.

بازی ۲۰۱۷

با ورود به سال جدید ميلادي ، کمپانی‌های بزرگ بازی‌سازی از روند اجرا طرح‌های خود سخن به میان می‌آورند، این طور که مشخص می‌کنند چه بازی‌هایی در دست ساخت دارند و این بازی‌ها در چه زمانی راهی بازار خواهند شد.  رقابت اصلی برای بیشترین فروش و نامزد شدن در جوایز بازی‌های ویدیویی سال 2017 هم از ابتدا سال شروع می‌شود.

با روندی که کنسول‌های نسل هشتم در پیش گرفته‌اند و خلاقیتی در توسعه دهنگان بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود سال 2017 هم باید مثل سال 2016 هیجان انگیز در صنعت گیم باشد.

بازی‌هایی که در سال 2017 احتمالا وارد بازار خواهند شد همه به نظر جالب و جذاب به شمار می‌آیند. به این دلیل که کمپانی‌های منتشر کننده این بازی‌ها سعی می‌کنند در انواع همایش‌های مختلف با صنعت گیم از بازی خود اطلاعاتی هرچند محدود اما با بالاترین کیفیت ممکن ارائه کنند.

یک سری از بازی‌ها هستند که که تاریخ مشخصی برای در دست قرا گرفتن عموم ندارند. یعنی اینکه فقط خود کمپانی منتشر کننده اظهار داشته است که فلان بازی در سال 2017 راهی بازار می‌شود که این حرف همیشه اتفاق نمی‌افتد به این منظور که بعضی از بازی‌های برای بهبود بالا بردن طراحی بازی به تاخیر می‌خورند.

نوع دیگری از بازی‌های هستند اصلا تاریخ انتشاری ندارند اما ممکن است به صورت کاملا اتفاقی در سال 2017 راهی بازار شوند.  در هرصورت اگر بازی خاص دیگری از سوی کمپانی‌های بازی سازی رسما مورد تایید قرار گرفت که در سال 2017 راهی بازار می‌شود بی شک مورد بررسی واقع خواهد شد.

بازی ۲۰۱۷

بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌شود در آینده در حد یک آشنایی مختصر با روند طراحی بازی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نام بازی

پلتفرم

سبک

تاریخ انتشار

Resident Evil 7

PS4/Xbox One/Win

ترس و بقا

5 بهمن

Nier: Automata

PS4/Xbox One

نقش آفرینی

4 بهمن

Mass Effect:Andromeda

PS4/Xbox One/Win

نقش آفرینی

نامعلوم

For Honor

PS4/Xbox One/Win

هک اند اسلش

26 بهمن

Horizon Zero Dawn

PS4

نقش آفرینی

10 اسفند

Ghost Recon: Wildlands

PS4/Xbox One/Win

تیراندازی سوم شخص

17 اسفند

Halo Wars 2

Xbox One/Win

استراتژی

3 اسفند

Prey 2

PS4/Xbox One/Win

تیراندازی اول شخص

نامعلوم

Scalebound

Xbox One/Win

نقش آفرینی

نامعلوم

Nioh

PS4

هک اند اسلش

21 بهمن

get even

PS4/Xbox One/Win

ماجراجویی

نامعلوم

کد خبر 356332

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha