همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نوی میلادی گفت: مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت صلح و ارزش‌های والای الهی - انسانی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری مشترک را دارد.

لاریجانی علی

به گزارش ایرنا علی لاریجانی با ارسال پیام خطاب به روسای مجالس کشورهای جهان، افزود: بسیار خرسندم زاد روز خجسته و باشکوه کلمه حق خداوند، پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را به جناب عالی و نمایندگان محترم پارلمان و رهروان طریق توحید و یکتاپرستی صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.

وی ادامه داد: آموزه‌ها و تعالیم پیامبران الهی نوید دهنده صلح و عدالت، فلاح و رستگاری جامعه انسانی است که جهان کنونی بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.

لاریجانی تصریح كرد: معتقدم اصل تعامل و گفت‌وگوی پیروان ادیان الهی جهت نیل به آرمان‌ها و اهداف والای پیامبران بزرگی مانند حضرت عیسی (ع) اجتناب ناپذیر است. در این راستا نمایندگان ملت‌ها در مجالس و پارلمان‌ها از نقش و جایگاه حایز اهمیت فروانی برخوردارند و مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت صلح و ارزش های والای الهی - انسانی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری مشترک را دارد.

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس، در پایان این پیام آمده است: فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیم مجدد صمیمانه‌ترین تبریکات، سربلندی و عزت روزافزود جناب عالی، سعادت و بهروزی دولت، ملت و پارلمان آن کشور را از خداوند متعال مسالت دارم.

کد خبر 356492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha