همشهری آنلاین: گوگل کروم که یکی از مرورگرهای محبوب در دنیا است اعلام کرده این مرورگر اینترنتی قادر خواهد بود تا از یک هدست واقعیت گرا مجازی به نام WebVr برای گشت و گذار در اینترنت پشتیبانی کند.

 یا این کار بسیاری از مردم در سراسر دنیا قادر خواهند بود از دیگر ویژگی‌های واقعیت مجازی آشنا شوند. یا توجه به آمار تخمین زده شده در حال حاضر 72.5 درصد از مردم دنیا این مرورگر را در کامپيوتر‌های خود نصب کرده‌اند که همین آمار نشان‌دهنده این است که این مرورگر قابلیت این را خواهد داشت تا واقعیت مجازی را به دنیاي وب بیاورد.

پشتیبانی کردن وب از واقعیت مجازی یک گام رو به جلو برای آشنایی بیشتر مردم و همین طور استفاده از تمام ظرفیت‌های این فناوری است. احتمالا برای پشتیبانی کردن وب از وقعیت مجازی از زبان فراگیر جاوا اسفاده خواهد شد.

هدف از ایجاد این قابلیت این است که هم واقعیت مجازی به صورت کاملا فراگیر وارد دنیا اینترنت شود و هم اینکه مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی را خلق کند تا تنها فقط از مرورگر گوگل کروم بلکه از دیگر مرورگرها هم پشتیبانی کند تا هرکدام از مرورگرهای حال حاضر بتوانند واقعیت مجازی را برای خود گسترش دهند.

  developer-tech

کد خبر 356742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha