همشهری آنلاین: معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با خوشایند سازی خدمت سربازی می توانیم گام موثری در مسیر پیشگیری از وقوع جرم در میان سربازان وظیفه برداریم.

سربازی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدجواد زاده کمند در هجدهمین مجمع پشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح خانه سربازان است و فرماندهان باید چون فرزندان خود با سربازان رفتار کنند. همانگونه که پدران نسبت به فرزندان خویش احساس مسئولیت و دلسوزی دارند فرماندهان نیز باید نسبت به سربازان این رویکرد را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید اقدامات در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مستمر و کاربردی باشد، گفت: امروز بهترین رویکرد و رفتار را در حوزه پیشگیری از جرایم در ناجا می بینیم که امیدواریم این سازوکار به عنوان الگویی برای دیگر نهادها تعریف شود.

سردار زاده کمند اضافه کرد: امروز بهترین رویکرد در پیشگیری از جرایم در نیروی انتظامی وجود دارد و باید این سازوکار الگویی برای نهادهای دیگر باشد.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر مجاهدت ها و تلاش های مطلوبی در راستای پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح صورت گرفته است.

زاده کمند با بیان اینکه بدون اراده متولیان و مسئولان اصلی، فرآیند پیشگیری از جرم تحقق پذیر نیست، افزود: این عزم و اراده در مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح در راستای پیشگیری از جرم وجود دارد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: باید ساز و کارهای تحقق پیشگیری از جرم تقویت و اجرایی شود. همچنین افزایش هزینه یک جرم می تواند در کاهش وقوع آن موثر باشد.

کد خبر 357255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha