شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
۰ نفر

در فاصله ۱۱ روز مانده تا آغاز سی‌و‌دومین جشنواره موسیقی فجر، جدول اجراهای این دوره منتشر و بلیت‌فروشی در ۲ سایت آغاز شد.

موسیقی فجر

به گزارش همشهري، جشنواره موسيقي فجر امسال از چهارشنبه 22دي آغاز مي‌شود و تا آخرين روز نخستين‌ماه زمستان در تالار وحدت، سالن رودكي، برج ميلاد، سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي، فرهنگسراي نياوران و برج آزادي ادامه مي‌يابد. نكته جالب و عجيب برنامه اين دوره، اجراي تنها 4گروه و هنرمند در مركز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد تهران است كه در دوره‌هاي گذشته حضوري فعال و مؤثر در جشنواره داشت.

پرواز هماي و ژيوان گاسپاريان از ارمنستان جمعه 24دي، علي زندوكيلي چهارشنبه 29دي و اركستر ملي ايرانيان به رهبري فريدون شهبازيان و صداي عليرضا افتخاري پنجشنبه 30دي گروه‌هاي حاضر در برج ميلاد خواهند بود. محمد عليزاده هم اجراي بخش موسيقي پاپ را روز 22دي در سالن ميلاد نمايشگاه كليد مي‌زند و 2نوبت روي صحنه مي‌رود.

محسن يگانه، زانيار خسروي، رضا صادقي و گروه مشكي‌پوشان، سيامك عباسي، فريدون آسرايي، فرزاد فرزين، اميد حاجيلي، اشوان، حامد همايون، شهرام شكوهي و ميثم ابراهيمي ديگر هنرمندان بخش پاپ هستند كه نكته اصلي آن را مي‌توان 4 اجراي همايون در روزهاي 28و 29دي دانست. سي‌ودومين دوره جشنواره موسيقي فجر جمعه اول بهمن با برگزاري مراسم اختتاميه و معرفي برگزيدگان در تالار وحدت به پايان مي‌رسد. علاقه‌مندان مي‌توانند جزئيات برنامه‌هاي اين دوره را در سايت fajrmusicfestival.com ببينند و براي خريدن بليت به سايت‌هاي iranconcert.com و tiwall.com مراجعه كنند.

کد خبر 357270

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha