یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

بازیگر و تهیه‌کننده سرشناس هندی با ابراز شادمانی فراوان از دیدار با مجید مجیدی، از علاقه و آمادگی خود برای همکاری با فیلمساز نامزد اسکار ایران در تولید یک فیلم بین‌المللی خبر داد.

مجیدی

به گزارش همشهري، مجيدي كه براي ساختن نخستين فيلم انگليسي‌زبان خود از مدت‌ها پيش در هندوستان به سر مي‌برد، همچنان خبرساز است. آخرين مورد اين اخبار هم اظهارنظر جكي باگناني است كه هفته گذشته با خالق «بچه‌هاي آسمان» در دفتر كار خود ملاقات و از اين ديدار به نيكي ياد كرد. جكي كه فرزند باشو باگناني، تهيه‌كننده سرشناس باليوودي است، ضمن تأييد همكاري خود با مجيدي، گفت كه اطلاعات بيشتر را درباره اين پروژه مشترك در آينده در دسترس رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار مي‌دهد.

بازيگر جوان باليوودي حس خود را از لحظه ديدار با فيلمساز نامدار ايراني چنين توصيف كرد: همين كه فهميدم قرار است مجيدي شام را مهمان ما باشد، سر از پا نمي‌شناختم. لباس‌هايم را پوشيدم و مثل كودكي كه در انتظار ديدن قهرمان خود است، در دفترم منتظرش ماندم. در مقام يك دانشجوي سينما، مي‌توانم از چند نفر به‌عنوان خدايگان فيلمسازي نام ببرم كه مجيدي يكي از آنهاست و من از ديدارش بسيار هيجان‌زده و خوشحال شدم.

باگناني با اشاره به مواردي كه در حضور كارگردان «رنگ خدا» مطرح شده، افزود: قرار است در يك پروژه سينمايي همكاري كنيم كه چون هنوز در مراحل اوليه كار هستيم، نمي‌توانم بيش از اين اطلاعات در اختيار شما بگذارم. هر آنچه لازم باشد، در آينده نزديك با انتشار يك بيانيه رسمي اعلام مي‌شود. اين بازيگر جوان هندي كه از سال 2009 وارد عرصه بازيگري شده، در همين مدت كوتاه 5 جايزه مهم برده است. «ساربجيت» نخستين فيلم باگناني در مقام تهيه‌كننده و يكي از 336 فيلمي است كه شرايط رقابت در رشته بهترين فيلم اسكار هشتادو‌نهم را دارند.

مجيدي پس از فراغت از اكران‌هاي داخلي و بين‌المللي «محمد رسول‌الله(ص)»، از چند‌ماه پيش درگير پيش‌توليد پروژه «باغ‌هاي معلق» در هند است؛ فيلمي كه ديپيكا پادوكانه، ستاره نامدار و چهره جهاني باليوود در آن به نقش يك زن فقير ظاهر مي‌شود. قرار است اين فيلم در چند منطقه از شمال هند ازجمله دهلي و كشمير مقابل دوربين برود. مجيدي سال 1998 نخستين فيلمساز ايراني بود كه با بچه‌هاي آسمان نامزد كسب اسكار شد و البته آن را به «زندگي زيباست» روبرتو بنيني ايتاليايي واگذار كرد.

کد خبر 357386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha