همشهری آنلاین: مدیر عامل استقلال با بیان اینکه وضعیت رحمتی به زودی مشخص می‌شود، گفت: آرش افشین می‌تواند از این تیم برود

افتخاری

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا افتخاری درباره آخرین وضعیت نقل‌ و انتقالات باشگاه استقلال، گفت‌: ترکیب تیم زمانی بسته شده که ما نبودیم. البته در ابتدای فصل چندان مشخص نیست که شرایط چگونه پیش می‌رود،‌ بلکه در کوران مسابقات نقاط ضعف مشخص می‌شود و در نیم فصل باید تیم را تقویت کنیم. چند بازیکن مدنظر کادرفنی بوده که با آنها رایزنی کرده‌ایم ولی هنوز جواب قطعی نگرفته‌ایم. ظرف روزهای آینده این مساله معلوم می شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خطر کسر امتیاز از این باشگاه به دلیل شکایت بازیکنان خارجی پیشین، گفت‌: چهار پرونده داشتیم که یکی از آنها مربوط به عادل شیحی بود که فیفا رای به پرداخت ۴۷ هزار دلار داد که چند روز پیش آن پول را پرداخت کردیم و پرونده بسته شد. سه بازیکن خارجی دیگر هم داشتیم که وکیل ما در حال رایزنی است.

او ادامه‌ داد: بابت بازیکنان ملی‌پوشمان که در جام جهانی بازی کردند پولی را از فیفا طلب داریم و اعلام کرده‌ایم که در صورت صدور رای از سوی فیفا درباره آن سه بازیکن خارجی می‌توانند بدهی ما را از آن پول بدهند و پرونده بسته شود. تنها وضعیت پروپئیچ می‌ماند که در حال‌ پیگیری هستیم تا تکلیفش را روشن کنیم. اگر این پول‌ها پرداخت شود دیگر هیچ مساله‌ای ما را تهدید نمی‌کند که جریمه یا کسر امتیاز شویم.

افتخاری در ادامه درباره اظهار نظر رئیس کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال مبنی بر این که ۲۰ درصد فوتبالیست‌های ایرانی سیگار و ۵۰ درصد قلیان مصرف می‌کنند، گفت‌: قطعا این مساله در تیم‌های بزرگ مثل استقلال وجود ندارد چون این باشگاه‌ها بازیکنان حرفه‌ای را جذب می‌کنند و آنها می‌دانند که این کار به زندگی حرفه‌ای شان آسیب می‌زند. شاید افرادی که دور و بر بازیکنان را می‌گیرند اهل سیگار باشند که آن هم ربطی به بازیکنان ندارد.

افتخاری درباره فهرست بازیکنان مازاد تیمش هم گفت‌: منصوریان نام چند نفر را به من گفته اما از او خواستیم که فهرست را کتبا اعلام کند. برای این کار هم از او خواستیم که عجله نکند. البته تقریبا این فهرست مشخص است اما منصوریان درباره دو بازیکن می‌خواهد با کادرفنی‌اش مشورت کند و بعد نتیجه‌ بگیرد.

او درباره آرش افشین هم گفت‌: به این بازیکن اجازه دادیم که هر تیمی را که می‌خواهد با آن برود را مشخص کند و ما هم کمکش می‌کنیم که به آن تیم برود. فرشید باقری و امین حاج محمدی هم از پدیده و سایپا پیشنهاد دارند که منتظریم منصوریان نظرش را اعلام کند.

افتخاری درباره حضور مهدی رحمتی در فهرست مازاد، گفت‌: صحبت رحمتی در میان نبوده است. از وضعیت مشکلی که بین او و منصوریان بود خبری ندارم ولی فعلا که تمرین می‌کند و وضعیت در چند روز آینده مشخص می‌شود.

مدیرعامل استقلال درباره توافق با رحیم زهیوی هم گفت‌: او جزو بازیکنانی بود که منصوریان خواهان جذبش است. با او مذاکره کرده‌ایم و او فعلا به دنبال گرفتن رضایت نامه‌اش از استقلال خوزستان است.

افتخاری همچنین بار دیگر تاکید کرد که قرار نیست درباره خروج مهدی رحمتی از تیم در هیات مدیره باشگاه بحثی صورت بگیرد. او گفت‌ که تصمیم گیری در این باره بر عهده منصوریان است.

او درباره برکناری محسن خدایی، معاون اجرایی باشگاه هم گفت‌: هر تیمی تنها یک سرپرست می‌تواند داشته باشد و بنابراین به آقای عبداللهی گفتم که بین او و خدایی یک نفر باید بماند.

افتخاری همچنین درباره این که آیا ایران می‌تواند میزبانی جام جهانی این رشته را به دست بیاورد، گفت‌: فعلا باید صبر کنیم که ببینیم آیا مدارک ما بدون نقص است و تایید می‌شود یا خیر. اگر این اتفاق بیفتد فیفا نمایندگانش را به ایران می‌فرستد تا امکانات را بازبینی کنند. اگر تایید شود آن وقت ایران جزو کشورهای واجد شرایط قرار می‌گیرد و در آن صورت کشوری که امکانات بهتری داشته باشد انتخاب می‌شود.

کد خبر 357484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha